Vidarebefodra

fredag 27 april 2018

Fredag 27 april, 2018

Boendestödet kom 09:30, vi gick o handlade.



Tog sedan 11:18-tåget till Helsingborg.





Jag och pappa snackade o höll på med datorerna, o jag fick en dator, en Acer i-5, men det är fel på den. Den stänger av sig själv efter några minuter. Ska lämna in den o se om det är nått att reparera.

Sen gick vi hem till Kenneth och Lena, träffade Elins fina hundar. Kl 19 var vi på teater och såg "Figaros Bröllop", den var bra. Ett par öl efter det.

Sen var jag lite orolig att gå ensam runt 23:30-tiden från teatern, till Knutpunkten, bärandes på en dator. Tog bort säkringen från min spray o hade den i handen hela tiden. Lite orolig för gäng i form av kolsäckar... Nattmat på McDonalds.


Tåget hem gick 00:21, men det stod på stationen o väntade, så jag kunde sätta mig. Kom hem strax innan 01.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar