Vidarebefodra

lördag 7 april 2018

Lördag 7 april, 2018

Vaknade sent o hade absolut inget att göra, drack 5 st Sofiero 5,2%. Cyklade upp till Sanna o Jannie, runt kl 18 o vi såg på film, och Jannie bakade bullar. Fast först cyklade jag till Coop för att köpa kardemumma. Passade på att köpa mat till natten, o Coop har extremt god självplocksallad, så det blev nästan ett kilo mat.

Sen kollade vi på "Plötsligt i Vinslöv", o sen någon skräckdokumentär som jag aldrig hann se klart. Jag hade resterande öl med mig o drack upp dem.

Sikkha o jag i bakgrunden.


 Sanna och Jannie.


Det gick bra att cykla hem, men lite vingligt. Har ju lyse o så på cykeln, o vinglade förbi en polisbil på Storgatan, o jag brukar numera heja på polisen. De struntade i mig i.a.f.

Köpte en ny stekpanna av Sanna för 20 kr. När jag kom hem åt jag upp salladen. Tog inga Iktorivil eller Theralen. Endast en Imovane, sov halvbra ändå.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar