Vidarebefodra

onsdag 11 april 2018

Tisdag 10 april, 2018

Endast 3 timmars sömn hittills idag med... Somnade ca 02 efter att ha sett "Beck - Djävulens Advokat", den var sådär. Vaknar pigg vid 05 o dricker kaffe. Men jag ska iväg till Spiran i.a.f. förutsatt att jag klarar av att cykla, eftersom jag fått så förbannat ont i knäet!

"Normalt" hade jag sjukskrivit mig direkt om jag bara sovit 3 timmar, o särskilt när mitt knä värker. Men jag ser det som ett friskhetstecken att jag verkligen vill komma iväg.

Katterna mår bra i alla fall.

Såg på kvällen filmen "Deadline", svensk film från 1971 som utspelar sig i Mölle. Ett plan med biologiska stridsmedel exploderar utanför Kullahalvön o en epidemi bryter ut... Rätt dålig film, men roligt att slutscenerna utspelar sig i Ängelholm.

Pizza till kvällsmat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar