Vidarebefodra

lördag 12 maj 2018

Onsdag 9 maj - Lördag 12 maj, 2018

Nu återupptar jag bloggen.

Inga kvitton mer!

9:e till 12:e maj var jag med gruppen inom konstprojektet i Skellefteå. Det var jättekul. Men jag o de andra blev väldigt rädda när planet landade i Skellefteå, de bakre landningsställen tog inte i samtidigt, o planet vickade rejält. Jag hann bli riktigt rädd att vingen skulle ta i marken.

Vi träffade gängen från Hallsberg, Botkyrka o Skellefteå.


Vi ställde ut våra verk på konstavdelningen på mässan Nordsken, på Skellefteå Kraft Arena. Givetvis fick vi VIP-kort. Annat var mycket cosplay o utklädda till fantasy-personer. Jag trivdes väldigt bra. Sömnen fungerade, vilket jag alltid är rädd för när jag reser bort.

Pappa var med på att köpa den nya utgåvan av ett Super Nintendo, med 21 inbyggda spel. Så jag minns klassikerna som vi spelade på 90-talet.

När vi flög hem fick vi dock vänta ca 6 timmar på byte på Arlanda.

Som sagt, det hela var mycket trevligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar