Vidarebefodra

måndag 23 juli 2018

Måndag 23 juli, 2018

Vaknade strax innan 12. Cyklade o handlade.

Tänkte fortsätta se på Twin Peaks, men har bara säsong 3 på ett USB-minne. Att det ska vara så jävla svårt att koppla det till TV'n! DVD-spelaren sade "Filformatet stöds ej". Jag försöker kopiera över de igen, men nä...

Från min huvuddator går det inte att koppla HDMI till recievern, från min lilla dator visas bara Linux-skärmen. Min Windowsdator har inget HDMI-uttag, så nu försöker jag installera Linux Mint 18.3 på en 4:e dator o hoppas att det ska gå att spela upp ifrån den!

Fick till sist hämta en 5:e dator från garderoben o det funkade hyfsat.

Fick en lättare psykos på kvällen, gick över efter ett par timmar.

Åt Picadeli plocksallad med makaroner, majs, tacokyckling, fetaost, räkor, ägg med Rhode Island-dressing på, till middag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar