Vidarebefodra

fredag 17 augusti 2018

Fredag 17 augusti, 2018

Pysslade med datorn hela dagen.

Väger 94,5 kg, det lägsta på länge. Hittade en påse DNP som jag köpte för längesedan. Börjar en kur på det, 250 mg dagligen, så kommer jag nog ner under 90 kg.

DNP, 2,4-dinitrofenol lanserades redan på 1930-talet i ett av de tidigaste försöken att behandla övervikt på farmakologisk väg. Preparatet stoppades dock efter bara några år då den höga toxiciteten blev uppenbar. Preparatet användes även av ryska trupper under andra världskriget för att hålla värmen under vinterkrigföring.

DNP är nog det absolut effektivaste bantningspreparatet som finns. Dock är det djävulskt farligt, men vet att jag tål minst 500 mg dagligen. Men det låter inte så kul att dö på det, brinna upp inifrån...

Bantningspillret dödade Eloise, 21 – är fortfarande lagligt i Sverige
2,4-dinitro­fenol – ett dödligt bantningsmedel
Marion, 21, tog DNP: ”Jag var helt säker på att jag skulle dö”
Wikipedia - 2,4-Dinitrophenol

Festligt att likstelheten träder in innan man avlider...

Lagade hamburgare (ICA's frysta), med bröd (Pågens), ost (ICA's), sallad (Svenssons), bacon (ICA's), dressing (Kavli) , majs (Green Giant) och ketchup (Felix) till middag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar