Vidarebefodra

måndag 1 oktober 2018

Måndag 1 oktober, 2018

Jag har börjat lyssna på denna podd: https://sverigesradio.se/creepypoddenmedjackwerner Tycker den är extremt bra, men tycker det är lite märkligt att jag blir så oerhört rädd av den? Det är kanske jag som är löjlig, men jag tycker att man får sån här "mysig" skräck. För den är mysig på nått sätt...

Det är mer skrämmande än vilken skräckfilm jag någonsin sett, troligen då man bygger upp en egen bild av historien på det mest skrämmande man kan fantisera ihop.

Det är nästan lika läskigt nu när jag har på den i bakgrunden, som att ligga under en filt o lyssna mitt i natten. Jag lyssnade till runt 00:00, o hade behövt ta en hjärtmedicin, en lugnande medicin samt två olika sömnmedel, men det tog ändå 2 timmar att somna till nattradion.

Lagade köttbullar (Felix små delikatessköttbullar), makaroner (Mezze Penne Tricolore) och ketchup (Felix) till middag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar