Vidarebefodra

torsdag 8 november 2018

Torsdag 8 november, 2018

Vaknade runt 12:00. Rensade ut skrivbordet som sen jag o Ampen körde till tippen med. Fick upp intresset för min gamla PS2'a som jag håller på o fixar med.

Massa krångel med att lägga spelen på PS2'ans hårddisk. Fick först igång en stationär dator (har bara laptops annars), för att kunna hantera hårddisken.

Sen slutade den o fungera o jag ojade mig att jag nyss slängt en annan stationär dator på tippen som jag kunnat använda i reserv. Men hittade en tredje stationär dator. Sen är de så gamla att hårddiskarna ska byglas... Tog en tid innan jag fick rätt på det.

Sen klippa o klistra filer hit o dit mellan 3 datorer. Har i.a.f. 2 st 200 GB-hårddiskar som jag kan fylla med spel.

Satt uppe till ca 03:30.

Lagade köttbullar (Felix små delikatessköttbullar), makaroner (Mezze Penne Tricolore) och ketchup (Felix) till middag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar