Vidarebefodra

lördag 16 februari 2019

Lördag 16 februari, 2019

Var bakfull o mådde illa. Igår la jag ut en gammal DVD-spelare gratis på Facebook. Den blev tagen direkt, men jag sa ring efter 12:00 idag. En man kom o hämtade den runt 12:20. Bättre att nån får nytta av den än att slänga den.

Fortsatte att lyssna på "I dödens tjänst".

Mitt mackjärn...



Började förresten att ta upp släktforskningen, givetvis ringde de från MyHeritage så fort jag loggade in... Ja, jag är intresserad av att köpa ett abonnemang, men jag har inte pengar just nu! 

Har hittat en fyrmänning och en sjumänning som också finns på MyHeritage, båda i Österrike.


Gemensam förfader;
Matthäus Feyrer, 1763-1835
Theresia Stör-Westermayer, 1765-1822


Åt varma mackor med bröd (Pågens), ost (Allerum Grevé) skinka (Lönneberga), kalkon (Pärsons) och kantareller (ICA's).  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar