Vidarebefodra

lördag 30 mars 2019

Lördags 30 mars, 2019

Tog lite paus från släktforskningen.

Har glömt att nämna att jag börjat lyssna på den tredje boken om Robert Hunter, "Nattjägaren" av Chris Carter (inte att blanda ihop med Chris Carter som gjort Arkiv X).

Han skriver väldigt bra, det blir ganska otäckt med seriemördare som mördar på de mest bisarra sätten... Jag låg vaken till 04 (inkluse en timme framåt, p.g.a. sommartid), jag var så nyfiken på vem mördaren var!

Jag har lite nya telefonnummer:
Ordinarie: 0733-400850
Extra (sitter i samma telefon som ovan): 0700-445550
Reserv (sitter i en annan telefon): 0735-5432340

Låg vaken till runt 04:00 (sommartid), då jag inte kunde slita mig från ovanstående slut i ljudboken. 

Åt varma mackor med bröd (Pågens), ost (Allerum Grevé), skinka (Charkuterifabriken), kalkon (Pärsons), ananas (ICA's), brie (ICA's), räkor (ICA's), kräftstjärtar (ICA's) och majonnäs (Kavli). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar