Vidarebefodra

lördag 13 april 2019

Lördag 13 april, 2019

Lagar mat... Överlever jag middagen ska jag se på nån dokumentär. Känner att hjärtat redan jobbar hårt o blodsockret är säkert helt åt helvete...

Jodå, jag klarade middagen, med lite förmaksflimmer o ett EKG som en berg- och dalbana. Blev helt snurrig av sockerchocken o fick ta emot flera hugg i hjärtat...

Nåja, lyssnade sen färdigt på "Fasanjägarna", imorgon ska jag se filmatiseringen av den. Har sett den innan för länge sen o vill minnas att jag inte fattade den riktigt, men nu när jag hört boken blir den säkert bättre, även om boken brukar vara bättre än filmen.

Åt varma mackor med bröd (Pågens), ost (Allerum Grevé), skinka (Charkuterifabriken), kalkon (Pärsons), ananas (ICA's), brie (ICA's), räkor (ICA's), kräftstjärtar (ICA's) och majonnäs (Kavli). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar