Vidarebefodra

fredag 13 april 2018

Fredag 13 april, 2018

Ingenting idag. Avbokade boendestödet. Massa kaffe. Hamburgare till middag, men jag måste planera morgondagen...

Tror att jag ställer klockan på 10:30... Måste gå till ICA o ha följande:

Blötfoder till katterna, 49,90 kr
Toapapper, ca 40 kr
Cigaretter x 2, 114 kr

Nu blev jag plötsligt sugen på en kebab, återkommer...


Gott!

Jaha, var var jag nu...
Jo, siktar på att ta 12:18-tåget till Helsingborg, ca 50 kr. Annikki klipper mig.
Runt 340 kr allting, inkl. kebaben, sen hoppas jag på att pappa bjuder på middag efter teatern. Så jag klarar mig!

Mycket om Syrien nu förresten, verkar kunna smälla när som helst. Dags att skruva upp domedagsklockan kanske...


Jaja, jag bryr mig mer om mat än kärnvapenkrig!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar