Vidarebefodra

tisdag 10 april 2018

Måndag 9 april, 2018

Sömnen fungerade inte inatt, somnade 02 o har nyss vaknat, 05, trots ordinerad medicin. Kaffe blir det! Jag har tänkt hålla denna blogg politikfri, men kan inte låta bli att ta upp LO's reklamfilm inför valet...

Det pratas mycket om s.k. "Fake News" inför valet, samt smutskastning av andra partier. Kolla, kolla, kolla...


What!? Aldrig tidigare har folk utförsäkrats så mycket som de senaste socialdemokratiska 4 åren, regeringen har dragit in enormt på LSS-insatser och assistans hos folk som behöver det. O så påstår LO; "Ingen får inte bli sjuk och ingen får skaffa barn i Moderaternas värld", man saknar ord...

Kom o tänka på en text jag hittade i min sjukjournal... Inget hot på nått sätt, bara fakta som skrivits om mig år 2004:

Ja, glöm att jag röstar på S, V eller Mp i.a.f!

Hur som helst somnade jag runt 08 igen o sov några timmar till. Cyklade o handlade kattsand, nu blir det ett antal koppar kaffe resten av dagen, samt 4 st hamburgare ikväll. Vann inget på den trisslott jag fick för jag deltog i en undersökning.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar