Vidarebefodra

torsdag 17 maj 2018

Torsdag 17 maj, 2018

Var hos psykiatern idag. Han gick med på mitt förslag om att byta ut en del av Iktorivilen mot Lyrica. O nu skriver jag detta i efterhand, så har det gått jättebra. Har halverat Iktorivilen, en veckas abstinens, men sen gav det med sig. Lyrica, 75 mg x 2 st per dag. Lyrica ger en annan form av lugn. Har som mål att bli av med alla lugnande, kanske bara att ha vid behov.

Har ju ätit bensodiazepiner i ca 17 år o då blir man kraftigt beroende. Men jag ska med hjälp av Lyrica klara av detta! Det finns en risk att man kan bli beroende av Lyrica också, men jag ska försöka att inte bli det.

Mår dock bra på 300 mg Venlafaxin, ska säga det till psykiatern när han ringer mig, att jag gått ner med 75 mg. Han skrev dock ut av misstag enorma mängder Venlafaxin...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar