Vidarebefodra

torsdag 14 februari 2019

Torsdag 14 februari, 2019

Jag försov mig...
Men sen ska jag fila på allt om varma mackor! Jag ska programmera ett datorprogram, där man kan välja typ av macka, eller baserat på vilka ingredienser man har hemma samt en liten prisjämförelse!

Ta en förtitt på mackguiden;
https://drive.google.com/open?id=1vp0T07_tyDuWGgLiBGBvWTn0uUuzw373

Jag vet inte om jag ska återuppta programmeringen i Python, eller lära mig ett nytt språk... Python var enkelt att programmera i Linux, men svårt att konvertera det till Windows, med typ tusentals filer till ett enkelt testprogram.

Är förresten nere på 1,5 mg Iktorivil sen i måndags, utan abstinens. Påminn mig att jag ska fortsätta använda dosetten, annars är det enkelt av att ren bekvämlighet inte orkar dela på tabletterna...

Åt varma mackor med bröd (Pågens), ost (Allerum Grevé och Allerum Präst), skinka (Lönneberga), champinjoner (ICA's) och röd paprika (ICA's).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar