Vidarebefodra

måndag 8 april 2019

Måndag 8 april, 2019

Jag vaknade trött, runt 10:30, trots bra sömn. Tog ändå 160 mg Synefrin plus 200 mg Koffein, samt 375 mg Venlafaxin. Men jag lyckades sova nån timme till ändå. Kan väl knappast bero på Stilnoct som jag tog istället för Imovane? Stilnoct är jag i.o.f. inte van vid o har bara fått den tillfälligt då Imovane är slut, men Stilnoct sitter ju i kortare tid än Imovane?

Ringde sen Tre för mina nya telefonnummer betedde sig helt konstigt, men det löste sig. Mitt ordinarie nummer är fortfarande:
0733-400 850

Svarar jag inte på det så ring mitt "nattnummer", alltså telefonen som ligger i sovrummet på:
0700-445 550

Lägger dessa i min kontaktinformation till höger.

Åt varma mackor med bröd (Pågens), ost (Allerum Grevé), skinka (Charkuterifabriken), kalkon (Pärsons), ananas (ICA's), brie (ICA's), räkor (ICA's), kräftstjärtar (ICA's) och majonnäs (Kavli). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar