Vidarebefodra

måndag 25 februari 2019

Måndag 25 februari, 2019

Tog en runda till apoteket o tillbaka och fotograferade Storgatan på 23 bilder...

Middagstid en måndag genom centrum. Klicka för större bild.























Gick ur hyresgästföreningen idag. De stoltserar med "de bästa advokaterna", men när jag fick vräkningsbeskedet så skrev de bara upp det som ett "ärende", jag trodde jag skulle få hjälp av superadvokaterna. Men jag fick minsann skaffa mina advokater helt själv!

The Truth is out There...

En del vet vad jag tycker om facket, IF Metall o LO... Hittade delar av vad jag tycker om IF Metall i min psykiatriska journal... (OBS! Längesedan...)

Men nu till smörgåsgrillarna...
Om man tar bort gångjärnen på smörgåsgrillarna, så kanske man kan fördela värmen mer över de varma mackorna? Som sagt, jag tryckte så hårt att den nya grillen gick sönder. Den går ju fortfarande att använda, men om lutningen är typ 30 grader så blir det ju mer grillat i "vecket". Det funkar i.o.f. bra, men om man kan få de perfekt så är det ju bra!

Åt varma mackor med bröd (Pågens), ost (Allerum Grevé), skinka (Charkuterifabriken), kalkon (ICA's), ananas (ICA's), brie (Kolibrie), halloumi (ICA's), majs (ICA's) och grön paprika (ICA's).  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar